ähhmm du sagst es! und was war meine frage?! ________________________________________________________________ Cyberial.de - Schöpfung setzt keine Grenzen
hmm christoph! naja i versteh drunter! die so umständlich denken! dienich das tun wozu man lust und laune hat ! genaz das tut was ma fühlt und ned was ma denkt oder für richtig hält! eine mischung aus all dem! ok? ________________________________________________________________ Cyberial.de - Schöpfung setzt keine Grenzen
I was nur 1 i bin unkompliziert! Aber für manche wieda kompliziert weil i ka beziehung will dawei is des nur a lebensabschnitt wo mi sowos ned interessiert! Oda sagen wirs so i halts mid 1 hawara ned aus!
Owa so wos pflegeleichtes wie mi hobts nu nie gsehn kinnts ma glaubn *sfg*
Oiso wenn i des richtig versteh, san Frauen fia die auch kompliziert wenn sie zb was ned machen weil sie es nicht für richtig hoitn??Oiso i hätt öfters schon in gewissen situationen zu etwas "lust" gehabt aber manchmoi schoit sie dann halt doch nu rechtzeitig der Verstand ein.Weil du sogst ma soit des machen wos ma fühlt glaub ma des is ned so einfach und scho gor ned gefühle und verstand unter einem hut zu griagn. Najo..is hoit mei meinung. Bussal!
Des san so sachen was i ned kapiere!Ich genieße mein Leben und durchdenke ned alles! ich tue worauf ich lust habe und nicht 10mal über alles nachdenken! is halt mei einstellung! na´klar in manchen sachen muss ma schon sagen ok! stopp nein das geht nicht! aber des is in den meisten fällen ned so denk i mal! objektiv gesehen! ________________________________________________________________ Cyberial.de - Schöpfung setzt keine Grenzen